برای مشاهده و دانلود کامل پرسشنامه آمیخته بازاریابی PDF - Word بر روی لینک زیر کلیک نماید...no

https://20begir.com


 

قسمتی از پرسشنامه استاندارد آمیخته بازاریابی سبز مقیمی (۱۳۹۰):

 

پرسشنامه  استاندارد آمیخته بازاریابی سبز دارای ۲۳ سوال و در ۴ بعد طراحی شده است و هدف ان ارزیابی امیخته های بازاریابی سبز در سازمان می باشد.

تعریف مفهومی متغییر پرسشنامه :

بازاریابی سبز: مفهوم بازاریابی سبز یک فرایند تجاری است که نگرانی مصرف کننده‌ها را با حفظ و نگهداری محیط طبیعی در نظر می‌گیرد. بازاریابی سبز که قبلاً و اساساً براساس موقعیت زیست محیطی بود به موضوعات زیست محیطی بود به موضوعات پایدارتر در تلاش‌های بازاریابی تغییر می‌یابد و تمرکز اصلی در موقعیت محیطی و اقتصادی – اجتماعی است. با این حال، بازار سبز به عنوان بخشی از بخش‌های بازار درباره سبز بودن مصرف کننده تعیین می‌شود.

تعریف عملیاتی متغییر پرسشنامه

در این پژوهش منظور از  آمخیته بازاریابی سبز نمره­ای است که کارکنان به سوالات ۲۳ گویه ای پرسشنامه آمخیته بازاریابی سبز می­دهند.

مولفه های پرسشنامه :
مولفه های پرسشنامه                                                سوالات
محصول سبز     ۷-۱
ترفیع سبز     ۱۵-۸
توزیع سبز     ۱۸-۱۶
قیمت سبز     ۲۳-۱۹

پاسخگوی گرامی

ضمن سپاس از همکاری شما دراین پژوهش، پرسشنامه ای که تقدیم می گردد به منظور جمع آوری اطلاعات برای کار یک تحقیق دانشگاهی تنظیم شده است. امید است با همکاری و مساعدت شما، این امر مهم حاصل گردد. لذا از شما تقاضا می شود با قبول زحمت و صرف وقت خود صادقانه به سؤالات جواب بدهید. لازم به ذکر است که اطلاعات پرسشنامه فقط در جهت اهداف تحقیق استفاده خواهد شد و نیازی به ذکر نام نیست. قبلاً از همکاری صمیمانه شما تشکر می نمایم.
اطلاعات شما روی نتیجه پژوهش موثر خواهد بود؛ پس لطفا با دقت و بدون جهت گیری به سوالات پاسخ دهید
سن     ۲۰-۲۵         ۲۶-۳۰         ۳۱-۳۵         ۳۵ به بالا
میزان تحصیلات     دیپلم و پاینتر         فوق دیپلم         لیسانس         کارشناسی و بالاتر
سابقه خدمت     ۵ سال و کمتر         ۶ تا ۱۰سال         ۱۱ تا۱۵سال         بیشتر از ۱۵ سال
جنسیت     زن         مرد
ایمیل     برای اطلاع از نتایج تحقیق( اختیاری)

 

سوالات:
سوالات     خیلی زیاد     زیاد     متوسط     کم     خیلی کم
محصول سبز
۱٫ استفاده از مواد اولیه طبیعی                     
۲٫ تولید محصولات قابل بازیافت                     
۳٫ تولید محصولاتی که خوردنشان خطری ندارد.                     
۴٫ تولید محصولاتی که برای سلامتی بی‌ضرر هستند.                     
۵٫ تمرکز بر تولید محصولات برخواسته از نیاز واقعی                     
۶٫ استفاده از رنگ‌های خوراکی و طبیعی                     
۷٫ استفاده از عطرهای طبیعی بجای اسانس‌های شیمیائی                     
ترفیع سبز
۸٫ استفاده از برچسب‌های محیط زیستی به عنوان یک تبلیغ                     
۹٫ استراتژی‌های تمایز محصول براساس سبز بودن آنها                     
۱۰٫ صرف هزینه در رابطه با معرفی اهمیت محصول سبز                     
۱۱٫ استفاده از شهرت سازمان به سبز بودن به عنوان برند سازمان                     
۱۲٫ ارائه تصویری از سازمان به عنوان یک سازمان دوست‌دار محیط زیست                     
۱۳٫ تمرکز بیشتر بر فروش شخصی برای معرفی محصولات سبز                     
۱۴٫ استفاده از ابزارهای روابط عمومی جهت معرفی محصولات سبز                     
۱۵٫ استفاده از محرک‌های تشویقی برای استفاده از محصولات سبز                     
توزیع سبز
۱۶٫ استفاده از بسته‌بندیهای قابل بازیافت                     
۱۷٫ استفاده از بسته‌های کوچکتر                     
۱۸٫ تمرکز بیشتر بر بازارهای محلی                     
قیمت سبز
۱۹٫ کاهش حاشیه سود با قیمت‌گذاری کمتر

ادامه پرسشنامه>>>


 

مقالاتِ تحقیقاتی برای پرسشنامه آمیخته بازاریابی- بیان شده در 65 یافته

پرسشنامه آمیخته بازاریابی - پارس مدیر

فایل ورد پرسشنامه آمیخته بازاریابی شرکت. هدف : بررسی آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان. ابعاد : محصول، قیمت، ترفیع و توزیع. تعداد سوالات : ۲۴ گویه با طیف ...

https://scholar.google.b

پرسشنامه آمیخته بازاریابی مشتری‌محور - پارس مدیر
دانلود پرسشنامه آمیخته بازاریابی مشتری‌محور (4C) همراه با روایی و پایایی و منبع شناسی استاندارد و معتبر با ابعاد مشخص و سوالات طیف لیکرت پنج درجه.

پرسشنامه آمیخته های بازاریابی سبز، توسط چان و همکاران در ...
 › مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه آمیخته های بازاریابی سبز، توسط چان و همکاران در سال ساخته شده است. این مقیاس دارای 22 گویه می باشد | پرسشنامه.

پرسشنامه رایگان آمیخته های بازاریابی سبز رعنایی و یاری ...
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ — پرسشنامه آمیخته های بازاریابی سبز: بازاریابی زیست محیطی که به بازاریابی سبز مشهور است را می توانیم تلاشی عنوان کنیم که یک شرکت برای ...
شما از این صفحه در بازدید کردید.
 پرسشنامه-آمیخته-بازاریا...
پرسشنامه آمیخته بازاریابی اجتماعی : با پرسشنامه آمیخته بازاریابی اجتماعی یو و همکاران (2000) سنجیده میشود که دارای 12 سوال پنج گزینه ای و چهار بُعد است.

پرسشنامه آمیخته بازاریابی ورزشی - عوامل موثر بر آمیخته ...پرسشنامه-آمیخته-بازار...
پرسشنامه آمیخته بازاریابی ورزشی : با پرسشنامه 28 سوالی معماری (1386) سنجیده میشود که دربرگیرنده هفت عامل آمیخته بازاریابی ورزشی است.

پرسشنامه آمیخته بازار
آمیخته بازاریابی. تصویر ذهنی. وفاداری به برند. کیفیت ادراک شده. آگاهی از برند. ارزش ویژه برند. خرید و دانلود. پرسشنامه آمیخته بازاریابی; پرسشنامه ارزش ویژه برند ...

پرسشنامه آمیخته بازاریابی سبز - بانک دانش پرسشنامه-آمیخته-بازاریابی-سبز
این پرسشنامه برای سنجش تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تصمیم خرید مشتریان تهیه شده است. تعداد سؤالات: ۲۲ سؤال. مدل مورد استفاده : نظریات ریور (۲۰۰۴).

https://parsmodir.cp
(شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،مولفه،تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه) پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان توسط ایزدیار در سال ۱۳۹۰ برای اولین ...

پرسشنامه آمیخته بازاریابی - دمات ...

پرسشنامه آمیخته بازاریابی پوشاک (استاندارد) – همانندجو
۱۹ فروردین ۱۳۹۹ — این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ...

۲۳ فروردین ۱۳۹۹ — این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به ... نبایـد فراموش کرد که آمیخته بازاریابی آن دسته از عواملی است که همگی در ...

پرسشنامه آمیخته بازاریابی داخلی یا درونی - ایران سنجه پرسشنامه-آمیخته-بازاریابی-داخلی-در...
معرفی پرسشنامه آمیخته بازاریابی داخلی یا درونی : بازاریابی درونی. یک جزء بسیار مهم در برنامه‌ریزی استراتژیک شایستگی یک سازمان است.زمانی که شایسته است ...

پرسشنامه آمیخته بازاریابی بیرونی خدمات - ایران سنجهپرسشنامه-آمیخته-بازاریابی-بیرونی...
پرسشنامه آمیخته بازاریابی بیرونی خدمات دارای7مولفه خدمات؛ قیمت؛ مکان؛ ترویج؛ کارکنان؛ فرایندهای انجام کار؛ امکانات فیزیکی می باشد.

پرسشنامه آمیخته های بازاریابی سبز توسط چان و همکاران در ... پرسشنامه بازاریابی و فروش
پرسشنامه آمیخته های بازاریابی سبز توسط چان و همکاران در سال 2000 ساخته شده است. این مقیاس دارای 22 گویه می باشد که با یک مقیاس لیکرت پنج درجهای (خیلی کم.

پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان (4c) - فصل دوم
پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان توسط ایزدیار در سال 1390 برای اولین بار مورد استفاده واقع شده که دارای 4 مولفه و 21 گویه بوده و هدف اصلی آن سنجش ...

پرسشنامه عناصر آمیخته بازاریابی خدمات و ارزش ویژه برند ... پرسشنامه-تاثیر-عناصر-آمیخته-بازا...
پرسشنامه آمیخته بازاریابی خدمات و ارزش ویژه برند 31 سوال و مولفه محصول، قیمت، ترفیع، توزیع، کیفیت درک شده، تصویر ذهنی، قصد خرید می باشد.

پرسشنامه تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی (7p) بر افزایش ... پرسشنامه-آمیخته-بازاریابی-7c
هدف پرسشنامه: بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی (7p) بر افزایش ارزش ویژه برند. فرمت: Word ?تعداد سوال: 53 سوال. √شیوه نمره گذاری: دارد. √پایایی و روایی: دارد.

اعتباریابی پرسشنامه عوامل مؤثر بر تصمیم گیری مشتریان ... اعتباریابی-پرسشنامه-عوامل-مؤثر-...
اعتباریابی پرسشنامه عوامل مؤثر بر تصمیم گیری مشتریان ورزشی با رویکرد آمیخته ... کلید واژه ها: اعتباریابی آمیخته بازاریابی تصمیم گیری مشتریان.

پرسشنامه آمیخته بازاریابی - مادسیج پرسشنامه-آمیخته-بازاریابی-از-دیدگاه-م
۲۸ فروردین ۱۳۹۴ — دریافت پکیج پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان (۴c). (شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،مولفه،تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه).

پرسشنامه آمیخته بازاریابی پوشاک (استاندارد)کلید پرسشنامه-آمیخته-بازاریابی-پوشاک...
۳۱ شهریور ۱۳۹۶ — هدف: بررسی عناصر آمیخته بازاریابی در صنعت پوشاک ورزشی از دیدگاه مشتریان (محصول، قیمت، ترویج، توزیع). تعداد سوال: 38. تعداد بعد: 4.

دانلود رایگان پرسشنامه آمیخته بازاریابیدانلود-رایگان-پرسشنامه-آمیخته-بازاری
دانلود رایگان پرسشنامه آمیخته بازاریابی پرسشنامه تاثیر نوآوری بر استراتژیهای بازاریابی دانلود پرسشنامه تاثیر استراتژیهای بازاریابی بر نوآوری (شامل ...

پرسشنامه آمیخته بازاریابی ورزش معماری (1386)› پرسشنام...
قیمت, 2,400 تومان. تعداد سوالات, 45. مولفه(ابعاد), 8. طیف, 5. روایی و پایابی, دارد. تعداد صفحات, 12. حجم فایل(کیلوبایت), 71. فرمت فایل, word. نام مولفه, حمایت مالی، ...

پرسشنامه آمیخته بازاریابی کارآفرینانه - دانلود فایل - فارس ...
fileyabi.farsfile.ir › product › پرسشنامه-آمیخته-بازاریا...
این فایل حاوی پرسشنامه آمیخته بازاریابی کارآفرینانه مدل زونتانوس و اندرسون می باشد. فایل ورد است و تغییرات لازم توسط دانشجو قابل اعمال می باشد. قیمت: 9,000 ...

پرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر روی تصمیم ...پرسشنامه-بررسی-تاثیر-آمیخته-بازاریا...
پرسشنامه تصمیم خرید مشتریان دانلود پرسشنامه آمیخته بازاریابی دانلود پرسشنامه تصمیم خرید مشتریان پرسشنامه رابطه آمیخته بازاریابی با تصمیم خرید مشتریان.

پرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی و معیارهای مکمل ... پرسشنامه-بررسی-تاثیر-آمیخ...
پرسشنامه معیارهای مکمل اثرگذار آمیخته بازاریابی پرسشنامه خرید مصرف کنندگان پرسشنامه رفتار خرید مصرف کنندگان پرسشنامه تاثیر آمیخته بازاریابی بر ...

پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان (4c) – dialog پرسشنامه-آمیخته-بازاریابی-از-دید...
افکت گلهای قاصدک -
پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان
۱۸ اسفند ۱۳۹۸ — دریافت پکیج پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان (4c). (شامل پرسشنامه استاندارد,امتیازبندی,مولفه,تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه).

آزمون های روانسنجی : پرسشنامه آمیخته بازاریابی جدیدترین-محصولات › کد761-پرس...
این وب سایت هیچگونه ارتباطی با پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (وابسته به وزارت علوم، تحقیقات، فناوری - irandoc.ac.ir ) ندارد. پرسشنامه آمیخته بازاریابی.

پرسشنامه ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه ...
chakavak-event.ir › پرسشنامه-ارزیابی-اثرات-آمیخته-ب...
دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی. ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند شرکتها. چکیده. یکی از با ارزش ترین دارایی ...

دانلود فایل پرسشنامه آمیخته بازاریابی کارآفرینانه ~ فاپول
پرسشنامه آمیخته بازاریابی کارآفرینانه. ۷,۰۰۰ تومان. پرداخت و دانلود مستقیم. 6 بازدید - خرید موفق. افزودن به علاقه مندی هاAdded to wishlistRemoved from wishlist 0.

پرسشنامه آمیخته بازاریابی ورزشی - بانک پرسشنامه، مبانی ...3-پرسشنامه-آمیخت...
مدیریت آمیخته بازاریابی شامل برنامه ریزی و تصمیم گیری درباره ترکیب راهبری عوامل تبیین کننده آمیخته بازاریابی در ورزش است. تعیین آمیخته، اهمیت بسیار ...

پرسشنامه تاثیر آمیخته بازاریابی در بهبود صادرات –  پرسشنامه-تاثیر-آمیخته-بازاریا...
دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت. پرسشنامه تاثیر آمیخته بازاریابی در بهبود صادرات. *** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد ...

دانلود پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان (4c ... دانلود ها
پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان توسط ایزدیار در سال 1390 برای اولین بار مورد استفاده واقع شده که دارای (4C) دیدگاه مشتریان 4 مولفه و 21 گویه بوده و ...

پرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر تصمیم ... - ...
 پرسشنامه-بررسی-تاثیر-آمیخته-بازاریاب-3
دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت. پرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر تصمیم خرید مشتریان. *** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده ...

پرسشنامه آمیخته بازاریابی ورزشی - کوپر آمیخته-بازاریابی
دانلود پرسشنامه استاندارد آمیخته بازاریابی صنعت ورزش کشور. معرفی پرسشنامه. پرسشنامه آمیخته بازاریابی توسط معماری در سال ۱۳۸۶ در رساله دکتری طراحی و ...

پرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر تصمیم ... - قطره پرسشنامه-بررسی-تاثیر-آ...
۲۷ آذر ۱۳۹۸ — گردشگری و توریسم دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر تصمیم خرید Ù.
 پرسشنامه-بررسی-و-تعیین-تاثیر...
پرسشنامه آمیخته بازاریابی پرسشنامه تاثیر آمیخته بازاریابی پرسشنامه فروش ماهیان زینتی پرسشنامه تاثیر آمیخته بازاریابی بر فروش ماهیان زینتی.

بایگانی‌ها دانلود رایگان پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه ... دانلود-رایگان-پرسشنامه-آمیخته-بازاری
پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان ۴c توسط ایزدیار در سال ۱۳۹۰ برای اولین بار مورد استفاده واقع شده که دارای ۴C دیدگاه مشتریان ۴ مولفه و ۲۱ گویه بوده و ...