پرسشنامه عوامل موثر بر نگرش و قصد خرید سبز مصرف کنندگان | دانلود رایگان

 

روی لینکهای زیر کلیک کنید .. nono



https://20begir.com/product

https://20begir.com



 

 

پرسشنامه عوامل موثر بر نگرش و قصد خرید سبز مصرف کنندگان

قسمتی از پرسشنامه عوامل موثر بر نگرش و قصد خرید سبز مصرف کنندگان:

 

پرسشنامه عوامل موثر بر نگرش و قصد خرید سبز مصرف کنندگان دارای ۲۵ سوال بوده و هدف از این پرسشنامه ارزیابی عوامل موثر بر نگرش و قصد خرید سبز مصرف کنندگان در ابعاد مختلف می باشد که دارای ۹ بعد ( نگرش به محیط زیست  ، توجه به سلامتی ، دانش زیست محیطی ، تمایل به جمع گرایی ، اثرات میان فردی ، نگرش به محصولات سبز ، تمایل به پرداخت ، ضرورت درک شده محصول و قصد خرید محصولات سبز ) می باشد.

 

در ضمن این پرسشنامه به صورت کامل دارای تعاریف + سوالات تخصصی+ شیوه نمره گذاری+ تفسیر و تحلیل+ روایی و پایایی+ منابع می باشد.

 

قسمتی از سوالات:

 
۱ پرداخت هزینه زیاد برای جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی معقولانه است.
۲ به شدت موافق انام کارهایی به منظور حفاظت از محیط زیست هستم.
۳ ارتقای زندگی سبز (زندگی سازگار با محیط سبز) در ایران امری ضروری است.
۴ خیلی نگران سلامتی خود هستم.
۵ مسئولیت سلامتی من به عهده خودم می باشد.
۶ همیشه از وضعیت سلامتی خود آگاهی دارم.
۷ زیستگاه موجودات زند در سراسر دنیا بر اثر آلودگی های زیست محیطی در حال تهدید است.
۸ باران های اسیدی که ناشی از آلودگی هواست، آثار تخریبی فراوانی دارد.
۹ بیش از ۲۰۰ سال طول می کشد تا زباله های پلاستیکی رایج در طبیعت تجزیه شوند.
۱۰ در فعالیت های گروهی فردی فعال هستم.
پرسشنامه عوامل موثر بر نگرش و قصد خرید سبز مصرف کنندگان 1
۲۵ برنامه دارم که در آینده ای نزدیک، محصولات سبز را خریداری نمایم.
۲۶ خوشحال می شوم که در آینده بتوانم محصولات سبز را خریداری نمایم.
۲۷ در اولین فرصت، مایل به خرید محصولات سبز هستم.
۲۸ احتمال اینکه محصولات سبز را خریداری نمایم خیلی زیاد است.

 

 

  👈  اینجا بیشتر بخوانید 👉

 



 

 

 

شناسـایی و رتبه بنـدی عوامـل مؤثـر بـر تمایـل افـراد بـه

 

توسط رو ضروری است عوامل موثر بر خرید کاالهای سبز

 

کنترل رفتار درک شده هنجار ذهنی و مصرف موقعیتی بر قصد حزبیان

 

نگرش بر قصد خرید ماهی در میان خریداران ماهی در اهواز تاثیر مثبت

 

بررسی عوامل مؤثر بر تصمیم گیری خرید محصول توسط چکیده هرساله میلیاردها دلار پول برای مطالعه رفتار مصرف کنندگان توسط کلیدواژه ها نیاز

 

عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید برندها

 

توسط دهدشتی شاهرخ نگرش مصرف کنندگان نسبت به برندهای لوکس است هدف پژوهش بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت ادراک شده و

 

پرسشنامه خرید سبز نام پرسشنامه پرسشنامه خرید سبز مدل مک کارتی و شرام ورتینگتون لاروک رفتار خرید مصرف کننده سبز تعیین و ارزیابی

 

نقش عوامل روانشناختی در قصد خرید و تمایل به پرداخت _ مسائل زیست محیطی مانند گرم شدن کره زمین و تغییرات آب و هوایی مصرف کنندگان را

 

یافته های توصیفی _ _

 

بعد رفتاری نگرش از طریق آمیخته بازاریابی سبز بر تمایل به خرید تاثیر نمیگذارد مصرف کنندگان شناخت عوامل مؤثر بر قصد

 

ارزیابی اثر ابعاد نگرش مصرف کننده بر رفتار خرید محصول سبز

 

خرداد ﮐﻨﻨﺪﮔﺎﻥ ﺑﻪ ﺧﺮﯾﺪ ﻭ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﺳﺒﺰ

 

خرید و قیمت بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فایل های دانلودیرتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات

 

نقش نوآوری بازاریابی و تبلیغات خلاقانه در قصد خرید _ توسط روستا همچنین قصد خرید مشتری بخشی از رفتارهای شناختی مصرف کنندگان

 

اولویت بندی عوامل موثر بر نگرش به خرید محصولات سبز با _ مهر تحقیق حاضر با هدف ارائه پیشنهاداتی جهت

 

پرسشنامه های رایگان پژوهش های مدیریتی لیست پرسشنامه های سایتپرسشنامه عوامل موثر بر فرسودگی شغلی ساعتچی و هومن پرسشنامه اثر بخشی تبلیغات تلویزیونی و

http://ensani.ir/

ارزیابی نقش عقاید و نوع دوستی مصرف کننده در رفتار

 

هدف انجام این پژوهش ارزیابی نقش عقاید و نوع دوستی مصرف کننده در رفتار

 

شناسایی پیشامدها و پیامدهای تردید سبز مورد مطالعه

 

توسط ملکی مین باش رزگاه سب مندی و عدم قصد خرید سب را به

 

آزمون مدل ساختاری قصد خرید مصرف کنندگان ورزشی بر مبنای توسط افکار مدل قصد خرید مصرف کنندگان ورزشی با رویکرد سلسله مراتبی ارزش

 

مقالات مرتبط با رفتار خرید سبز نورمگز رفتار_خ کلیدواژه رفتار خرید سبز مقاله تاثیر نگرش

 

بررسی عوامل نگرش بر قصد خرید مشتریان پوشاک برند _ توسط ویلکی کلید واژه برند لوکس سن عملکردهای نگرش فرایند توسعه هویت

 

تحلیل مسیر سنجش عوامل موثر بر خرید اینترنتی کالای _ توسط عیدی در این تحقیق از پرسشنامه جمعیت شناختی و از پرسشنامه سهولت

 

کنندگان ایرانی در رفتار خرید سبز در مصرف موثر بررسی

 

بررسی عوامل موثر در رفتار خرید سبز در مصرف کنندگان ایرانی