پرسشنامه سبک یادگیری فلدر و سولومون (( Word ))

 

روی لینکهای زیر کلیک کنید .. nono



https://20begir.com/product

https://20begir.com



 

 

پرسشنامه سبک یادگیری فلدر و سولومون

قسمتی از پرسشنامه سبک یادگیری فلدر و سولومون (۱۹۸۵):

 

این پرسشنامه سبک یادگیری دارای ۴۴ سوال بوده که توسط فلدر و سولومون در سال ۱۹۸۵ طراحی و ساخته شده است و دارای ۸ بعد ( فعال ، تاملی ، حسی ، شهودی ، دیداری ، کلامی ، متوالی و کلی ) می باشد.
در ضمن این پرسشنامه به صورت کامل دارای تعاریف + سوالات تخصصی + شیوه نمره گذاری + تفسیر و تحلیل + روایی و پایایی + منابع می باشد.

 

قسمتی از سوالات:

 

۱) هنگامی مطلب را بهتر می فهمیم که :

الف) آن را آزمایش می کنم؛

ب) درباره آن کاملاً فکر می کنم.

 

۲) ترجیح می دهم:

الف) واقع بین به نظر برسم؛

ب) مبتکر به نظر برسم.

 

۳) وقتی به آنچه دیروز انجام داده ام فکر می کنم، بیشتر :

الف) آن را  به صورت تصویر به یاد می آورم؛

ب) آن را به صورت کلمات به یاد می آورم.

 

۴) معمولاً :

الف) جزئیات موضوع را می فهم، اما درباره ساختار کلی آن گیج می شوم؛

ب) ساختار کلی موضوع را می فهم، اما درباره جزئیات آن گیج می شوم.

 

۵) برای یادگیری هر چیز تازه:

الف) صحبت کردن درباره آن به من کمک می کند؛

ب) فکر کردن درباره آن به من کمک می کند.

 

۶) اگر معلوم شوم، ترجیح می دهم درسی بدهم که:

الف) با حقایق زندگی سروکار داشته باشد؛

ب) با عقاید و نظریه ها سروکار داشته باشد.

 

۷) ترجیح می دهم مطالب جدید را از طریق:

الف) تصاویر، جدولها و نقشه ها یاد بگیرم؛

ب) دستورالعملهای مکتوب یا اطلاعات شفاهی یاد بگیرم.

 

۸) وقتی:

الف) همه اجزای مطلب را بفهم، کا مطلب را می فهمم؛

ب) کل مطلب را بفهمم، همه اجزای آن را می فهمم.

 

۹) در میان گروهی که مسئله دشواری را بررسی می کنند، من به احتمال زیاد:

الف) وارد بحث می شوم و عقیده ام را بیان می کنم؛

ب) در گوشه ای می نشینم و گوش می دهم.

 

۱۰) یادگیری:

الف) واقعیات را آسان تر می دانم؛

ب) مفاهیم را آسان تر می دانم.

 

 

عکس پرسشنامه سبک یادگیری فلدر و سولومون

۴۰) بعضی از معلمان درسس خود را با خلاصه ای از موضوع مورد بحث شروع می کنند، این خلاصه ها برای من:

الف) کمی مفید هستند؛

ب) بسیار مفید هستند.

 

۴۱) وقتی تکلیف به صورت گروهی انجام می شود، اختصاص یک نمره برای کل گروه:

الف) درست است؛

ب) درست نیست.

 

۴۲) در محاسبات طولانی، تمایل به:

الف) مرور تمامی مراحل و کنترل دقیق محاسبات دارم؛

ب) مرور تمامی مراحل و کنترل دقیق محاسبات ندارم و باید خود را مجبور به انجام دادن آن کنم.

 

۴۳) تجسم مکانهایی که درآنها بوده ام برای من:

الف) نسبتاً آسان، کامل و دقیق است؛

ب) دشوار، بدون جزئیات و بی دقت است.

 

۴۴) هنگام حل مسائل به صورت گروهی، بیشتر مایلم:

الف) در مورد مراحل حل مسئله فکر کنم؛

ب) درباره نتایج وکاربردهای احتمالی راه حلها فکر کنم.

 


👈 برای مشاهده تمامی پرسشنامه اینجا کلیک کنید 👉

 



 

 

تعیین سبک یادگیری دانش آموزان و کاربردهای آن در آموزش تعیین سبک دی از جمله سبک یادگیری بر اساس مدل کلب سبک یادگیری فلدر و سولومون و همچنین پرسشنامه تعیین سبک یادگیری وارک به صورت عملی

 

مقاله رابطه سبک های یادگیری فلدر و رضایت تحصیلی بهمن سپس پرسشنامه های استاندارد سبک یادگیری فلدر و سولومون پرسشنامه رضایت تحصیلی دانشجویان لنت و همکاران و پرسشنامه هیجانات مثبت

 

رابطه ی عامل های آموزشی با سبک های یادگیری دانشجویان

 

توسط رضائی یادگیری شهودی دانشجوی کشاورزی سبک یادگیری روش تدریس یادگیری فعال بررسی های ویژگی روان سنجی پرسشنامه سبک یادگیری فلدر سولومون در دختران دوره

 

دانلود پروژه بررسی الگوریتم های خوشه بندی به منظور بررسی الگو در این تحقیق مدلی به منظور گروه بندی یادگیرندگان بر اساس سبک یادگیری آنها ارائه شد به این ترتیب که ابتدا با استفاده از پرسشنامه فلدر سولومون ابعاد مختلف

 

بدین منظور پرسشنامه شاخص سبک یادگیری فلدر _ سولومون در میان دانش آموزان توزیع گردید از میان جمعیتی نفری که مشغول به تحصیل در شهر سبزوار و پنج

 

مقایسه محصول تیک تست بانک پرسشنامه و ابزار پژوهش تیک تست بانک پرسشنامه و ابزار پژوهش دانلود پرسشنامه دانلود مبانی نظری دانلود پروتکل شاخص ﺳﺒﮏﻫﺎی ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﻓﻠﺪر و ﺳﻮﻟﻮﻣﻮن ابعاد پرسشنامه ریال

 

لیست پرسشنامه های موجود در سایت پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری پینتریچ اسمیت گارسیا و مک کیجی کد پرسشنامه اهمالکاری تحصیلی سولومون و راثبلوم کد

 

تحقیق درباره سبک های یادگیری ویکی پدیا دانشنامه آزاد پرسشنامه سبک های یادگیری فلدر توسط فلدر و سولومون در سال طراحی شد با خرید و دانلود این فایل نمره گذاری و روایی و پایایی آن را مشاهده کنید

 

بررسی رابطه بین سبک های یادگیری دانش آموزان با ویژگی های ابزار پژوهش در این تحقیق شامل دو پرسشنامه استاندارد سبک های یادگیری فلدر و سولومون که به سنجش سبک های یادگیری دانش آموزان و ویژگی های شخصیتی نئو مک

 

فهرست کلی پرسشنامه ها پرسشنامه سبک های یادگیری گراشاریچمن پرسشنامه سبک های تدریس سبک های یادگیری فلدر سولومون سبک های یادگیری پاراگون آزمون شکل های نهفته ویتکینجستجوهای مرتبطپرسشنامه سبک های یادگیری کلبپرسشنامه سبک های یادگیری وارکانواع پرسشنامه های سبک

 

پرسشنامه های ارسالی دانشجویان گروه اول درس روش تحقیق خانم آذر مجموعه پرسشنامه های راهبردهای خود انگیخته برای یادگیری خانم پریسا باقری پرسشنامه سبک یادگیری فلدر و سولومون پرسشنامه سبک های حل

 

تعیین سبک یادگیری دانش آموزان و کاربردهای آن در آموزش از جمله سبک یادگیری بر اساس مدل کلب سبک یادگیری فلدر و سولومون و نیز سبک یادگیری بر همچنین پرسشنامه تعیین سبک یادگیری وارک به صورت عملی

 

مقالات ژورنالها و کنفرانسهای داخلی سازمان پژوهش و برنامه ریزی بررسی رابطه صفات شخصیتی و سبک های مقابله ای با اضطراب اجتماعی دانشجویان بررسی های ویژگی روان سنجی پرسشنامه سبک یادگیری فلدر سولومون در دختران دوره

 

صفحه ایران داکیومنت ویژگی های افراد بر حسب سبکهای یادگیری فلدر سولومون بررسی های ویژگی های روان سنجی پرسشنامه سبک یادگیری فلدرسولومون در دختران راهنمایی

 

بخشی از فهرست مطالب پروژه دانلود تحقیق مقایسه ی ویژگی های افراد بر حسب سبکهای یادگیری فلدر سولومون دانشکده فنی مهندسی با دانشجویان دانشکده علوم انسانی دانشگاه اصفهان بر اساس پرسشنامه وارک

 

تحقیق مقایسه ی بازیگوشی روانشناختی کنجکاوی و سبک ویژگی های افراد بر حسب سبکهای یادگیری فلدر سولومون بررسی های ویژگی های روان سنجی پرسشنامه سبک یادگیری فلدرسولومون در دختران راهنمایی

 

ابتدایی مقطع آموزان دانش تحصیلی پیشرفت با یادگیری های

 

چکیده پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر سبک های یادگیری بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ی دوم ابتدایی انجام

 

تخصیص بهینه درس پار به کمک الگوریتم بهینه سازی گروه ذر ات معیارهای استفاده شده برای انجام این کار سبک یادگیری و توانایی یادگیرندگان یادگیری توانایی علمی یادگیرنده با استفاده از پرسش نامه ی فلدر و سولومون و

 

سازی گروه ذر ات پار به کمک الگوریتم بهینه تخصیص بهینة درس

 

از شناسایی سبک یادگیری توانایی علمی یادگیرنده با استفاده از پرسش نامه ی فلدر و سولومون و نظری ۀ پرسش و پاسخ با استفاده از الگوریتم بهینه

 

طراحی مدل عملکرد

 

سبک های یادگیری و مهارت های فراشناختی خواندن با پرسشنامه ها ی عملکرد تحصیلی سبک یادگیری توسط فلدر

 

بانک پرسشنامه های علمی پژوهشی با توضیحات کامل پرسشنامه سبک های فرزندپروری گرولینگ سوالی دارای عامل با ذکر سوالات هر عامل پرسشنامه سبک های یادگیری فلدر و سولومون سوالی دارای بعد با ذکر

 

پروپوزال پایان نامه پرسشنامه پرسشنامه های استرس افسردگی اضطراب هراس و سبک های مقابله پرسشنامه های استرس پرسشنامه سبک های یادگیری فلدر و سولومون سوالی دارای بعد با ذکر شماره

 

رزومه علمی و سابقه اجرایی دکتر معصومه صمدی ارزیابی دیدگاه دبیران علوم تجربی و تعلیمات اجتماعی مجری طرح آموزش بررسی های ویژگی روان سنجی پرسشنامه سبک یادگیری فلدر سولومون در دختران دوره

 

پرسشنامه های علمی پژوهشی دارای روایی پایایی شیوه نمره پرسشنامه سبک های یادگیری ورمونت و ون ریجسویک سوالی پرسشنامه سبک های یادگیری فلدر و سولومون سوالی دارای بعد با ذکر شماره سوالات

 

صفحه دانلود رایگان مهر ارتباطات با سبک های یادگیری دیداری درکلامی دانشجویان دانشکده علوم سبک های یادگیری یادگیری فلدر و سولومون و پرسشنامه فناوری

 

مطلب با عناوین مختلف پرسشنامه سنجش سبک یادگیری فلدر سیلورمن پرسشنامه استاندارد سبکهای یادگیری فلدر و سولومون این پرسشنامه توسط فلدر وسولومون بر مبنای مدل فلدر و

 

پرسشنامه سبک های یادگیری کلب روان شناسی پرسشنامه پرسشنامه سبک های یادگیری کلب جمله دارد گزینه ها نشان دهنده یکی از شیوهای یادگیری تجربه عینی مشاهده تاملی مفهوم سازی انتزاعی و آزمایشگری فعال می باشد

 

سبک های یادگیری فلدر سیلورمن روانشناسی هاشملو برای ادارک کردن یادگیرنده چه نوع اطلاعاتی را ترجیح می دهد حسی اطلاعات بیرونی مثل دیداری شنیداری و تماس های بدنی یا شهودی اطلاعات درونی مثل خاطرات

 

پرسشنامه سبک های یادگیری تاولر و دیپ بوی پر تیر پرسشنامه سبک های یادگیری تاولر و دیپ بوی سبک یادگیری عبارتست از رفتارهای معین شناختی عاطفی و روانی اجتماعی که به عنوان شاخص های ریال

 

پرسشنامه سبک های یادگیری و شناختی همگرا و واگرا کلب پرسشنامه سبک های یاد برای اندازه گیری سبک شناختی از پرسشنامه ی سبک یادگیری کلب استفاده می شود در این پرسشنامه که شیوه های یادگیری افراد مشخص می شود دوازده ماده موجود است

 

دانلود رایگان پرسشنامه سبک یادگیری وارک کالج پروژه پرسشنامه پرسشنامه سبک های یادگیری وارک به وسیله دانشگاه لینکلن نیوزیلند در سال تدوین یافت این رویکرد بر سه اصل استوار است هر کسی توانایی یادگیری